Nuffnang

Thursday, October 15, 2009

Cerita Ceriti

Kali ni aku nk bercerita lain skit dari yg biasa..kali ni pasal cerita afdlin yg terbaru "Papadom"..bg aku cerita ni mmg best.garapan cerita yg baik dari afdlin.di sebalik gelak tawa kerana telatah afdlin dan para pelakon lain, tersemat juga elemen2 lain yg penting.kasih syg seorg bapa,perasaan bersalah,hasad dengki dan mcm mcm lg.tetapi cerita ini mmg power bg aku..x sia2 sesiapa yg pergi ke panggung utk tgk cerita ni..tp sepjg aku tgk cerita arahan afdlin xpernah pn aku rasa sia2.sbb afdlin pada aku pandai menyelit elemen2 lain walaupn ianya satu filem komedi.sesiapa yg pernah tgk mesti perasan,elemen perpaduan juga dimasukkan.berkongsi kejayaan.

Ok la malas nk bercite pjg2.bg aku cite nie mmg power.sape x tgk lg, mmg rugi.mesti tgk cite nie.Bro afdlin, bro mmg pwr wat cite..

1 comment:

i.J.a.T.i said...

ulun xtgk lg ngah..
sok bru g tgk..
lalala~