Nuffnang

Wednesday, December 03, 2008

Romance - Ku Ingin Kamu


demi semua
yang aku jalani bersamamu
kuingin kau jadi milikku
kuingin kau disampingku

tanpa dirimu
ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya dirimu yang bisa
membawa surga dalam hatiku

ref:
kuingin engkau menjadi milikku
aku akan mencintaimu
menjagamu selama hidupku

dan aku kan berjanji
hanya kaulah yang kusayangi
ku akan setia disini
menemani…

sentuhanmu
bagaikan tangan sang dewi cinta
yang berhiaskan bunga asmara
dan membuatku tak kuasa

back to ref

di setiap arung gerak
tersimpan di hati kecilku
bahwa dirimu terindah untukku

back to ref

ref2:
selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernapas
selama Tuhan masih mengijinkan
kuingin selalu menjagamu

back to ref2 [3x]

Bagi aku lagu ni mmg best..lirik penuh makna..mengisahkan sorg lelaki yg mencintai sorg wanita..klu ikutkan biasala lagu2 mcm ni kan. tp klu dgr ngan lagu dia, akan jd len. susunan melodi, lirik mmg kena. aku bkn la taksub ngan lagu2 dr indonesia ni, tapi klu negara kita iaitu Malaysia leh wat muzik mcm ni, aku rasa bleh meletup. selamba je nk masuk ke telinga rakyat negara len. makna lirik penting, plg penting skali susunan muzik dia. klu leleh2 sgt mmg hancus.aku xnafikan 1 ketika dulu negara dilanda lagu2 leleh mcm rindu serindunya (xbleh blah aku dgr..huhu) tp kite kene kedepan. xkan nk takuk 2 je. byk peralatan muzik yg bleh dicampurkan wlpn lagu 2 milik sebuah band. so kite sesama la fikir k.

1 comment:

illianiAriffin said...

mokmok abg jeril!!!! xdtg blog aku pon.....sombong siot!!!

http://squeezing0ut.blogspot.com/